piatok, 15. októbra 2010

Základné otázky

1. Prečo kandidujem za poslanca? Lebo som narazil na limity angažovania sa v samospráve z občianskych pozícií. Verím tomu, že ako poslanec dokážem presadiť viac.
2. Akým témam sa chcem ako poslanec venovať? Kandidujeme ako skupina "Ružomberok bez korupcie" - každý z nás má svoje profesné zázemie a svoje témy, ktorým sa venuje. Tá moja je transparentnosť. Som presvedčený o tom že menej korupcie sa rovná viac peňazí na lepšie cesty, viac dobrej kultúry, čokoľvek. Mojim cieľom je zreformovať procesy na mestskom úrade tak, aby bol menší priestor na korupciu. Aby mesto nevnímalo občana ako nepriateľa (v lepšom prípade daňového poplatníka a stránku) ale ako partnera.
3. Prečo si myslím, že to dokážem? Vyštudoval som politológiu s históriou na Univerzite Komenského v Bratislave a už od školy sa venujem samospráve. Najskôr som pracoval pre Vidiecky parlament, potom krátko pre Centrum komunitného organizovania ako koordinátor občianskej volebnej kampane v komunálnych voľbách v roku 2006. Odtiaľ som prešiel do prestížnej organizácie Transparency International Slovensko, kde mám na starosti samosprávny program. Zabezpečujem školenia pre aktívnych ľudí v obciach a mestách, regionálnych novinárov, štúdie o korupcii v samospráve. Pre mestá robíme protikorupčné stratégie, čiže kompletné reformy procesov na úrade aj v mestských organizáciách z hľadiska zmenšenia priestoru pre korupciu. Aby som nebol najhlúpejší v rodine (manželka odborná asistentka na katolíckej univerzite, brat o chvíľu kňaz s dvoma vysokými školami), dokončujem tento rok doktorát na Ústave verejnej politiky a ekonómie Fakulty sociálnych a ekonomických vied UK v Bratislave - opäť samosprávna téma.
4. Prečo kandidujem za KDS? Politika Vladimíra Palka a Františka Mikloška je mi veľmi blízka. Stojí za nimi silný príbeh. "Môžem sa Vám pozrieť do očí" hovoril František z plagátov v minulých voľbách. K takej politike sa hrdo hlásim aj ja.

Kandidujem za volebný obvod č. 9: Laziny, kam patria ulice Bottova, Hriadky, Komenského, Ľ.Štúra, Laziny,  Majere, Mariánska, Malý závoz, Murgašova, Pivovarská, Radlinského, Riadok, Plavisko, K.Sidora.


5., Ivan Rončák, 32 r., politológ, Konzervatívni demokrati Slovenska

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.